Νοσηλεία

Η εισαγωγή ασθενών για όλες τις προγραμματισμένες επεμβάσεις πραγματοποιείται στο Γραφείο Κίνησης Ασθενών στο Ισόγειο της Κλινικής.

Πληροφορίες: 2310.966112-120 ή grafeio.kinisis@euromedica.gr

Κατά την εισαγωγή ο ασθενής θα πρέπει να προσκομίσει:

  • Θεωρημένο βιβλιάριο ασθενείας ή παραπεμπτικό ασφαλιστικού φορέα
  • Κάρτα νοσηλείας ή αποδεικτικό ιδιωτικής ασφάλισης (εφόσον υπάρχει)
  • ΑΜΚΑ
  • Αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο
  • Ενημερωτικό σημείωμα ιατρού / γνωμάτευση
  • Αναλυτική λίστα με όλα τα φάρμακα, βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής, κτλ του ασθενούς και αποτελέσματα προηγούμενων εξετάσεων (εφόσον χρειάζεται)
  • Τηλεφωνικά νούμερα συγγενών ή φίλων τους οποίους μπορούμε να καλέσουμε, αν χρειαστεί

Μετά την εισαγωγή, κατευθύνεται στον όροφο νοσηλείας φορώντας το αντίστοιχο «βραχιολάκι» που του έχει δοθεί με όλα τα αναλυτικά στοιχεία.

Για τη διευκόλυνση της παραμονής του ο ασθενής μπορεί να φέρει μαζί του είδη προσωπικής υγιεινής, πιζάμες, παντόφλες, γυαλιά οράσεως κτλ. Συστήνεται να αφήσει στο σπίτι κοσμήματα, πολύτιμα προσωπικά αντικείμενα και σημαντικά έγγραφα.

Για την έκδοση του εξιτηρίου και εφόσον έχει δοθεί εντολή εξιτηρίου από τον θεράποντα ιατρό, ο ασθενής κατευθύνεται στο Γραφείο Κίνησης Ασθενών όπου με την επίδειξη του εξοφλημένου τιμολογίου παραλαμβάνει το εξιτήριο και το βιβλιάριο ασθενείας. Σας ενημερώνουμε ότι η έκδοση του εξιτηρίου και η προετοιμασία του λογαριασμού είναι μία σχετικά χρονοβόρος διαδικασία. Οι γραφειοκρατικές ιδιαιτερότητες του κάθε ασφαλιστικού ταμείου απαιτούν αρκετό χρόνο για την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας.
  • Για την παραλαβή αντίγραφου του ιατρικού φακέλου ο ασθενής υποβάλει αίτημα στο Γραφείο Κίνησης Ασθενών. Η παραλαβή του ιατρικού φακέλου ή των αποτελεσμάτων γίνεται με επίδειξη του Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας και της κάρτας με το αυτοκόλλητο όπου αναγράφονται τα στοιχεία της εισαγωγής
  • Σε περίπτωση που συγγενής ή συνοδός παραλάβει αντίγραφο φακέλου ή εξετάσεων πρέπει να διαθέτει την κάρτα με το αυτοκόλλητο όπου αναγράφονται τα στοιχεία της εισαγωγής και το Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας.
  • Εναλλακτικά, παραλαβή φακέλου ή εξετάσεων γίνεται με εξουσιοδότηση θεωρημένη από επίσημη αρχή.
Η Κλινική διαθέτει μονόκλινα, δίκλινα και τρίκλινα δωμάτια ανάλογα με την ασφαλιστική κάλυψη του ασθενούς.

Οι θάλαμοι νοσηλείας διαθέτουν τις παρακάτω παροχές: μπάνιο, κλιματισμό, τηλεόραση (ελληνικά και δορυφορικά κανάλια), προσωπικό τηλέφωνο, δωρεάν ασύρματο δίκτυο κ.α.

Χρήσιμες Πληροφορίες

Θάλαμοι Νοσηλείας: 16:00-18:00
Μονάδα Εντατικής Θεραπείας: 13:00 και 18:00 μετά από σχετική ανακοίνωση
Τις υπόλοιπες ώρες δεν επιτρέπεται η παραμονή επισκεπτών στο χώρο της Κλινικής. Εντός του θαλάμου νοσηλείας δεν επιτρέπεται πάνω από ένας επισκέπτης ταυτόχρονα ανά νοσηλευόμενο.
Οι συνοδοί ασθενών μπορούν να παραμένουν στην Κλινική πέραν του ωραρίου επισκεπτηρίου πάντοτε μετά από την έγγραφη άδεια του θεράποντα ιατρού και σχετική συνεννόηση με την Προϊσταμένη του Νοσηλευτικού Τμήματος.

Σε περίπτωση που συνοδός επιθυμεί να διανυκτερεύσει εντός της Κλινικής θα πρέπει υποχρεωτικά να καταλάβει κλίνη πάντα μετά από συνεννόηση με το Γραφείο Κίνησης Ασθενών. Στο μονόκλινο θάλαμο είναι δυνατή η διανυκτέρευση ενός συνοδού χωρίς επιπλέον χρέωση.

Η Κλινική συνεργάζεται με ξενοδοχεία προσφέροντας ειδικές τιμές.
Για επεμβάσεις που έχουν ένδειξη μετάγγισης, απαραίτητη είναι η κατάθεση αίματος στο όνομα του ασθενούς.

Η κατάθεση μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε Κέντρο Αιμοδοσίας με την προϋπόθεση ότι θα ενημερωθεί το ΑΧΕΠΑ έως την ημέρα της εισαγωγής. Με εξουσιοδότηση του ίδιου του ασθενούς το προσωπικό της Κλινικής θα παραλάβει τις διαθέσιμες φιάλες από το ΑΧΕΠΑ.

Η χρήση «αποκλειστικής νοσοκόμας» δεν κρίνεται απαραίτητη από τη Νοσηλευτική Υπηρεσία η οποία διασφαλίζει την 24ωρη παρακολούθηση του ασθενή. Εφόσον όμως ο ασθενής το επιθυμεί, υπάρχει αυτή η δυνατότητα μετά από συνεννόηση με τη Νοσηλευτική Υπηρεσία στο τηλέφωνο 2310-966238.
Για τη διασφάλιση της ψυχικής υγείας του ασθενούς, παράλληλα με την ιατρική φροντίδα κατά τις ημέρες νοσηλείας, η Κλινική διαθέτει ειδικό συνεργάτη Ψυχολόγο για υποστήριξη ή πληροφορίες. Για ραντεβού, επικοινωνήστε με την Προϊστάμενη του Νοσηλευτικού Τμήματος .
Πληροφορίες για τη νοσηλεία και την κατάσταση του ασθενούς δίνονται μόνο από τον θεράποντα ιατρό και δεν παρέχονται τηλεφωνικώς. Ο ιατρικός φάκελος του ασθενούς είναι αυστηρά προσωπικός και απόρρητος και φυλάσσεται στο Αρχείο της Κλινικής. Ο νοσηλευόμενος ή ο εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπός του μπορεί να παραλάβει αντίγραφο του φακέλου κατόπιν έγγραφης αίτησης στη Γραμματεία.
Η γνώμη των ασθενών για τη φροντίδα που παρέχει η Κλινική, μέσω της συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου που του δίδεται κατά τη διάρκεια της νοσηλείας, είναι σημαντική και απαραίτητη για τη συνεχόμενη αναβάθμιση των υπηρεσιών της. Επιπλέον, υπάρχουν κυτία παραπόνων, για οποιοδήποτε σχόλιο σχετικά με την εξυπηρέτησή κατά τη διάρκεια της παραμονής στην Κλινική.
Σε περίπτωση κατοχής χρημάτων, κοσμημάτων ή άλλων πολύτιμων αντικείμενων, παρακαλείσθε να τα παραδώσετε το συντομότερο για φύλαξη στην εταιρία security. Σε αντίθετη περίπτωση η Κλινική δεν φέρει ουδεμία ευθύνη.
Στην Κλινική υπάρχουν:

  • Αυτόματοι πωλητές καφέ, αναψυκτικών και σνακ
  • Παρεκκλήσι
  • Θυρίδα Αυτόματης Ανάληψης (ΑΤΜ) της Εθνικής Τράπεζας.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλους τους χώρους της Κλινικής ενώ η χρήση κινητού τηλεφώνου απαγορεύεται στους θαλάμους νοσηλείας.